Product was successfully added to your shopping cart.

Bestellen

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

U hoeft geen account aan te maken om te bestellen. Er is de keuze om te bestellen zonder account.

 

Hoe kan ik een account aanmaken?

Een account aanmaken kan tijdens het bestellen of voor het bestellen.

tijdens het bestellen:
Op de checkout pagina krijgt u de kans om een account aan te maken door een paswoord toe te voegen bij uw gegevens.

voor het bestellen:
Klik hier om nu een account aan te maken. Alternatief kan u rechtsboven aan de site op “mijn account” klikken. 

 

Kan ik een bestelling plaatsen via e-mail?

Het is mogelijk om een bestelling te plaatsen via e-mail indien u liever niet zelf via de webshop een bestelling plaatst. Wij geven de bestelling dan in het systeem door. Echter kan u dan enkel betalen via bankoverschrijving.

 

Kan ik mijn bestelling in de webshop annuleren?  

Dit is geen probleem. U kan annuleren tot de dag voor de verzending.

 

Welke betaalmethodes zijn beschikbaar?

Het is mogelijk om te betalen met Visa, Mastercard, Maestro. Daarnaast zijn er nog enkele specifieke betalingsopties voor zowel België als Nederland. Voor België is er ook bancontact/Mister Cash, Belfius Direct Net en KBC Online. Voor Nederland is er daarnaast ook nog Ideal.

 

Aanvaarden jullie ecocheques?

Wij aanvaarden papieren ecocheques. Welke producten u hiermee kan kopen en welke werkwijze we hanteren kan u hier lezen.

 

Kan ik een bestelling plaatsen met mijn tablet of smartphone?

Onze website is aangepast voor mobiel gebruik. Dit wil zeggen dat het mogelijk is een bestelling te plaatsen met een tablet of smartphone. Indien u hiermee toch problemen zou ondervinden kan u ons contacteren. Wij helpen u dan verder.

 

Geen antwoord gevonden op uw vragen? Wij helpen u graag voort via ons contactformulier.