Product was successfully added to your shopping cart.

Levering

Hoe worden de bestellingen verzonden?

99% van de pakketten verzenden we via Bpost. In Nederland worden de pakketten van Bpost door DPD afgeleverd.  Uitzonderlijk dienen we een bestelling op een andere manier te leveren als deze een te groot volume heeft. We leveren dit dan via UPS/DHL, via PostNL of we leveren dit zelf. In deze uitzonderlijke gevallen nemen we nog contact op met u.

 

Wat is het verzendtermijn? 

De pakketten die via Bpost verzonden worden zullen aangeboden worden door een medewerker van Bpost. In België duurt de verzending 1 tot maximum 2 werkdagen. In Nederland duurt het meestal 2 tot 3 werkdagen voordat een medewerker van DPD het pakket zal aanbieden.

 

Wat als ik niet thuis ben voor de levering? 

België:
Indien u op dat moment niet thuis bent zal de postbode een briefje achterlaten waarna u het pakket in uw lokaal postkantoor kan gaan oppikken binnen de 2 weken. Ook kan u met dat briefje een tweede aanbieding aan huis aanvragen indien u dat verkiest. Zo hoeft u niet speciaal thuis te blijven voor uw bestelling.

Nederland:
Indien u niet aanwezig bent voor de bezorging kan u de zending ophalen bij een parcel shop van DPD in uw buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger dan voor u heeft achtergelaten.

 

Wanneer kan ik de levering ontvangen? 

De pakketten worden geleverd van maandag tot en met vrijdag.

 

Ik woon niet in België of Nederland. Kan ik echter toch bestellen?

Dit kan, maar dan via e-mail. Momenteel is het op onze webshop niet mogelijk om te bestellen vanuit andere landen dan België of Nederland.

 

Hoeveel bedraagt de verzendkost? 

Voor leveringen in België en Nederland is de levering gratis vanaf een bestelbedrag van €49. Daaronder bedraagt de verzendkost €4,95.

 

Kan ik mijn leveradres wijzigen? 

Het leveradres kan tot de dag voor verzending aangepast worden door contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zorgen er dan voor dat dit aangepast wordt.

 

Wat is het levertermijn als ik artikelen bestel met een verschillend levertermijn? 

Normaal wachten wij tot de producten volledig zijn binnen gekomen zodat we uw bestelling in één keer kunnen verzenden. Indien dit voor u een probleem is kan u hierover contact opnemen met onze klantenservice.

 

Kapotte levering ontvangen? 

Wij doen steeds ons uiterste best om de producten zorgvuldig te verpakken en deze zonder schade bij u af te leveren. Indien er toch schade zou zijn kan u ons contacteren. Wij zorgen dan in overleg voor een gepaste oplossing, bijvoorbeeld een nieuw product of een nieuw glas.

 

Geen antwoord gevonden op uw vragen? Wij helpen u graag voort via ons contactformulier.