Product was successfully added to your shopping cart.

Levering

Hoe worden de bestellingen verzonden?

Onze pakketten voor België verzenden we met GLS. Onze pakketjes naar Nederland worden verzonden via PostNL. Indien u dat wenst kan u ons contacteren als u liever GLS of PostNL heeft en dit niet standaard is voor uw land.

 

Wat is het levertermijn? 

Het correcte levertermijn staat steeds op elke productpagina onder de titel van dat product. Indien u een bestelling plaatst krijgt u nadien ook nog een mail waar het levertermijn van elk product bij vermeld staat.

 

Wat is het verzendtermijn? 

De pakketten zullen in de meeste gevallen 1 werkdag na verzending worden aangeboden. 

 

Wanneer kan ik de levering ontvangen? 

In België levert GLS onze pakketten van maandag tot en met vrijdag. In Nederland levert PostNL onze pakketten van dinsdag tot en met zaterdag.

 

Ik woon niet in een land waar jullie standaard leveren. Kan ik echter toch bestellen?

Dit kan, maar dan via e-mail. Momenteel is het op onze webshop niet mogelijk om te bestellen vanuit andere landen dan België, Nederland en Frankrijk.

 

Hoeveel bedraagt de verzendkost? 

Voor leveringen in België en Nederland is de levering gratis vanaf een bestelbedrag van €49. Daaronder bedraagt de verzendkost €4,95.

 

Kan ik mijn leveradres wijzigen? 

Het leveradres kan tot de dag voor verzending aangepast worden door contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zorgen er dan voor dat dit aangepast wordt.

 

Wat is het levertermijn als ik artikelen bestel met een verschillend levertermijn? 

Normaal wachten wij tot de producten volledig zijn binnen gekomen zodat we uw bestelling in één keer kunnen verzenden. Indien dit voor u een probleem is kan u hierover contact opnemen met onze klantenservice.

 

Kapotte levering ontvangen? 

Wij doen steeds ons uiterste best om de producten zorgvuldig te verpakken en deze zonder schade bij u af te leveren. Indien er toch schade zou zijn kan u ons contacteren. Wij zorgen dan in overleg voor een gepaste oplossing, bijvoorbeeld een nieuw product of een nieuw glas.

 

Geen antwoord gevonden op uw vragen? Wij helpen u graag voort via ons contactformulier.